1. Registrer returen
Send oss en e-post på [email protected] der du opplyser ordrenummer det gjelder og hvilke(n) vare(r) du ønsker å returnere. Du vil i løpet av kort tid motta en e-post fra oss med returetikett som du skriver ut og fester på pakken som skal returneres.
2. Pakk varene
Pakk varene i originalemballasjen og legg dem i posen/esken varene ble sendt i, eller i en annen passende pose/eske. Lukk posen/esken forsvarlig, og fest returetiketten utenpå esken.
For at vi skal kunne garantere at din retur blir registrert riktig må ulike bestillinger returneres hver for seg med riktig returskjema. Du kan selvfølgelig sende flere varer i samme eske dersom de stammer fra samme ordre.
3. Send
Lever retursendingen der du hentet den, på nærmeste MyPack-utleveringssted.
Merk: I enkelte tilfeller benytter PostNord Posten som underleverandør. Dersom din pakke ble levert av Posten, leverer du retursendingen på ditt lokale postkontor eller Post i Butikk.
Ellers gjelder alltid: Har pakken blitt levert av MyPack må den også returneres hos MyPack. Det er kun slik vi kan spore din retur og garantere at den kommer tilbake til oss.
Pakken sendes deretter til vårt lager i Kristiansand. Returtiden er normalt inntil en uke.
4. Tilbakebetaling
Du vil motta en bekreftelse på e-post når vi har mottatt returen din.
Så fort vi har registrert returen, tilbakefører vi umiddelbart kjøpsbeløpet fratrukket fraktkostnaden (kr 49,- på bestillinger t.o.m. 30.9.2024 og kr 99,- på bestillinger f.o.m. 1.10.2024) til deg.